I'm back! Och fem år.

Hej på er alla godingar som hållt er kvar här på bloggen trots juluppehållet - ett par hundra om dagen! Välkomna tillbaka!

Det är roligt att vara på jobbet igen, och mycket spännande som väntar under 2010. Bloggen firade två år i december, och nu i januari är det fem år sedan jag startade firman i Sverige (USA tidigare). Tiden går fort när man har roligt!

Här kommer en bild från varje år - riktigt härliga uppdrag jag haft, men som ni kanske inte sett tidigare?

2005, Riddarspelen på Äppelgården:





2006, fotografera produkter och produktionsverksamhet åt träföretaget Gardenwood of Sweden, samt den nya trailern klädd med bilderna:





2007, hästen Congo på 3-årstest i Åstorp:





2008, hemsidesbilder till Sjöbyggaregårdens bed & breakfast:





2009, årliga bilder till veterinär Katarina Tegholm:






Det finns förstås många fler, men jag tyckte en per år var lagom idag. Hoppas ni får en skön vecka i snön allihop, vi hörs snart igen!




Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Välkommen tillbaka! Vad skönt att du har haft långledigt. Hoppas du inte fuskat och jobbat ändå.

2010-01-18 @ 13:25:27
Postat av: * M E T T E *

Tack Vinnarlinda! Bara fuskat lite ;-)

2010-01-18 @ 14:30:25
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Lillian

Välkommen tillbaka själv! Tycker förstås att du varit borta fasligt länge... men det kompenserade du med en hel drös med inlägg idag ser jag! ;-)

2010-01-18 @ 21:56:35
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0