Bröllopsmässan, Helsingborgs dagblad & City

Massor med besökare och väldigt roligt var det på Bröllopsmässan i Helsingborg igår, flera nya bokningar och många trevliga samtal.

Jag brukar ha med mig ett gäng bilder monterade på Kapa, de är enkla att ha att göra med och blir fina att kombinera. I mässmontrarna får man inte skruva, spika eller åsamka annan skadegörelse, så i år testade vi häftmassa (dubbelhäftande tejp är så svår att få bort). Till de stora 70x100-bilderna höll de inte (vilket jag redan visste) så de fick stå på golvet, men de små satt så snällt och fint kvar! Jag hade också med mig en massa album, ett bildspel och mina broschyrer.

Så här såg min monter ut när vi pusslat klart:




Tack alla som kom och hälsade på i montern, jätteroligt att träffa er! Brev, offerter/prislistor och bilagor kommer jag att skicka ut i veckan.


Mer om mässan: i Helsingborgs dagblad finns en helsida idag, läs artikeln här (fina bilder av duktiga Sonny Thoresen) och även i City en artikel, klicka här för att läsa den.


Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Jättefin monter, Mette!

2010-02-01 @ 19:03:49
Postat av: Emma

Tokfin monter! Den måste du varit nöjd med. :)

2010-02-02 @ 14:25:26
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: * M E T T E * svarar

Gulliga ni är, tack :-)

2010-02-02 @ 14:42:23
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: maria lång

Jasså, busungen var också med på ett hörn!

Ni är så duktiga, belönas med fika när det passar.

Kram Maria

2010-02-02 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0