Säker leverans före jul? Beställ senast söndag!

Påminnelse: senast nu på söndag (12 december) behöver jag få in de beställningar som ska levereras före jul. Detta gäller omonterade bilder (canvas mm kan ta ibland ta längre tid, så jag vågar inte lova).

Det kan gå även om beställningen kommer in senare, men för att vara på den säkra sidan är det alltså söndag som gäller. Jag förbehåller mig dock Postens hantering, den är varken snabb eller varsam så här års. Ett år kom ett paket bilder med ett stort svart fotavtryck från en känga i typ storlek 46 utanpå. Hmmm...

Mer snö lär vara på väg mot Salomonhög, och iskylan har redan anlänt. Enligt prognosen ska det vara 10-15 minus här ända fram till jul - så den blir vit i år! Det är vi inte bortskämda med i Skåne. Härligt :-)

Herr & fru Hansen hade också tur med sin snöönskan:



Nu blir det sångfågelsfinal på tv och soffmys! Ha en fin kväll!

/M



Kommentarer
Postat av: Petter

tufft! riviera i antarktisskepnad?

2010-12-12 @ 18:05:14
URL: http://sunshinestories.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0