Lördags-Emmy & lite av varje

Emmystackaren har blivit utspridd i småbitar över många inlägg! Men å andra sidan är det roligt att se henne lite här och där, tycker jag. Är du ny läsare kan du se fler bilder på Ljungbys snyggaste Spätta här, här, här & här.

I januari kan man dessutom få se henne i tidningstryck! Mer om detta längre fram.

God lördag, jobb-Emmy!



I ateljén lyser flitens lampa, men vad tusan, det är ju snart jul och ledigt i alla fall fyra dagar. Det redigeras, sorteras och packas beställningar för glatta livet. I morgon eller på måndag kan ni förresten hålla utkik efter en utlottning med hjälp av Diana, och så är ju söndag **sista rea-dagen***.

Har ni en slant ni inte vet vad ni ska göra med, vill jag också påminna om att i morgon är sista dagen för Musikhjälpen. Kom igen & hjälp dem över 10-miljonersgränsen! 50 kr räcker långt!






Kommentarer
Postat av: FotografOlivia

Fin bild!

2010-12-18 @ 17:26:03
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Fanny Roethlisberger

TACK fina fina Mette! Både för gratulationen till körkortet och dina andra fina kommentarer. De uppskattas och värmer! :) Massa kramar tillbaka, från ett jobbigt kallt Uppsala..



och alltså, Emmy kan vara den sötaste jag vet. Har jag sagt det?

2010-12-19 @ 02:47:53
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: emmys bloggkalas

haha god lördag på dig med Mette :D

2010-12-19 @ 20:48:57
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0