Ikväll ska jag...

...faktiskt gå hem innan ögonen börjar gå i kors! Jag råkade räkna ut att jag arbetat 49 dagar i sträck. Ojsan, skulle man kunna säga. Det var inte meningen och kan ju inte vara så nyttigt. Måste vara därför det rullar lite lätt, hehe.

Snart ska jag därför sitta i soffan och förhoppningsvis Skype-a med Jenny i Hallavara som fyller år men som inte kan träffas eftersom kräksjukan florerar i hennes familj. Har vi tur kan vi ta ett glas bubbel på varsin sida om cyberspace. Uselt substitut för ett Världens-Bästa-Jenny-kalas in real life, men bättre än inget. Vi tar igen det på nyårsafton, vännen!

God kväll, säger jag därför redan nu, vi ses i morgon.

Grattis Jenny, hurra hurra hurraaa!







Kommentarer
Postat av: mallan

Oj! Du är mer än väl värd en "tidig kväll". Hoppas du tänker (kan) vara ledig lite i jul!

2010-12-20 @ 19:46:27
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Jenny Kåberg

Tack för dina fina bild, det var det närmaste jag kom bubbel då jag somnade när jag läste saga för Antony... Ska försöka med ett litet firande ikväll!

2010-12-21 @ 07:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0