Family story: Elmér Möllers, 2005-2009

Ingrid & Calle är kompisar med Charlotta & Linus, så den där första sommaren 2005 träffades vi två gånger - på båda parens bröllop. Jag var ganska nybakad som bröllopsfotograf, det var min andra säsong (och första säsongen hade jag tre). Som tur var fick jag redan då bara supersnygga och supertrevliga brudpar :-)

Ingrid & Calle, som blev herr och fru i Torekov:











Samma sommar, med godingen Astrid:





2006 var Astrids favoritsysselsättning vattenlek...








2009 har hon hunnit bli så här stor:








Och så har hon fått en lillasyster som heter Märta!











Märta vet vad hon vill. Här pågår Projekt Övertalning... snälla Märta vill du inte vara med på några bilder till?





Mormor kan!





Nu kan sommaren komma, ja tack!

Ha en fin måndagkväll,

önskar Mette


Kommentarer
Postat av: Michelle [michellepaine.blogg.se]

SV: Tackar Mette! :)

2010-04-19 @ 19:47:37
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Solveig

Åh en sådan fin familjehistoria och så ljuvligt somriga bilder! Mette vad du kan! Älskar bilden med lilla Astrid på diskbänken!

2010-04-19 @ 23:08:12
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Tack så mycket! Det var kul att höra, vad glad jag blir!



Vilka helt fantastiskt vackra foton du tar! Du har verkligen lyckats fånga glädje och kärlek i dessa bilder. Fantastiskt!



Ha det bra!

Mvh Johanna

2010-04-21 @ 09:25:39
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0