Bröllop: Petra & Alf, Kattvik/Norrviken/Tåstarps kyrka

I somras hade jag full sjå med att vara hemlig, ojojoj. Först var det ju grannarna Helene & Patrik som bokade, sedan var det Malena & André - och sedan blev det ännu svårare! För när Andrés pappa Alf och blivande frun Petra också skulle gifta sig hemligt och jag samtidigt var i full färd med färdigställandet av André och Malenas bilder och hade kontakt med dem massor av gånger, blev det svårt att inte försäga sig... men jag klarade det :-)

Fredagen den 14 augusti var det dags. Petra och Alf är förtjusta i Kattviks hamn utanför Båstad så vi började där:




...och fortsatte till den fina kohagen med tillhörande stenstrand nedanför Norrviken:





Talk about good looks and glow!





Dessutom är de oerhört trevliga, Petra brukar skicka så omtänksamma och gulliga mail till mig, och jag blir alltid lika glad :-)








Ni minns väl barnen i familjen, Annie och Joel? Den här släkten måste ha de vackraste ögonen i hela Tyringe! (fler Spenninge kommer på bloggen snart)








I Tåstarps kyrka blev de man och hustru:




Annie var solist:










Det var så roligt att få vara med! Vi ses igen, härliga ni!






Kommentarer
Postat av: Karin Froom

Funderar på vart du befinner dig på första kyrkbilden, har du satt dig i dopfunten? :D

2010-04-22 @ 21:06:38
URL: http://karinfroom.se
Postat av: *Mette* svarar

Haha, Karin, du är ju flängd! Nä, den var på andra sidan som tur var.

2010-04-22 @ 21:18:20
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Malena

Mmm kan det bli annat än snyggt med så

sådana snyggingar?! Min treåring Tea sitter bredvid mig och tycker absolut bäst om fotona där hennes favoritfaster Annie finns med ;). Själv kan jag inte välja, alla är så fantastiskt fina. All lycka till dessa underbara människor som vi inte vet vad vi skulle göra utan. Kramar

2010-04-23 @ 09:50:42
Postat av: Emma Roodla - Foto

Den översta var underbar, gud tappa nästa andan när jag såg den!!

2010-04-23 @ 11:34:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Linn

Nydelige bilder og nydelig header. :D

2010-04-23 @ 19:33:08
URL: http://fotolinn.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0