Pudding

Kolla in den här lilla godbiten:





Hans mamma är en riktigt god vän - specialkram till dig Ullis (och ok då, hans pappa är också ganska trevlig, hehe).

Idag har jag svarat på ca en miljard mail, lobbat lite för min annons (snälla, snälla, rösta!) och lite för tävlingen, slutligen fått nya loggan från WonderBrand, haft bröllopsmöte med Helena & Björn, sorterat, redigerat och skickat beställningar, fixat all bokföring och egna räkningar. Poff, sa det så var det kväll! Nuu blir det Idååål och middag.

Hoppas ni haft en bra måndag och får en ännu bättre vecka som följer!





Kommentarer
Postat av: Anna

klart jag har röstat!

2009-09-28 @ 20:41:23
URL: http://mandalaya.se/blog
Postat av: Ullis

Nä men titta, vilken överraskning! Jag älskar denna bilden, det ser så himla rofullt ut. Och lilla söta handen... Underbart!

Och kram tillbaka gullet!

2009-09-28 @ 21:39:46
Postat av: Lillian

Så, nu har jag varit inne och röstat! Lydig

2009-09-29 @ 21:15:04
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0