Liten vädjan!

Bästa, bästa kunder,

jag ber er om ytterligare en portion tålamod - jag lovar att jag arbetar på så fort och så mycket jag bara kan men dygnet räcker inte alltid till! Jag tar alla uppdrag i turordning och försöker balansera mellan sortering av provbilder, redigering av beställda bilder, publicera blogginlägg, och utförandet av nya uppdrag i veckorna.

Tack snälla, jag uppskattar er förståelse, jag har absolut inte glömt er (drömmer även om er på natten ibland, hehe) och gör mitt allra bästa för så snabb leverans som möjligt :-D

/Mette




Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Du skulle nog behöva en liten assistent som skulle kunna hjälpa dig med en del enklare sysslor som tar av din dyrbara tid. Ta't lugnt så du inte bränner ut dig!

Kram Eva

2009-09-07 @ 20:16:08
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: diana ♥

Så vackra bilder du har fyllt på med! =) Har funderat på att boka in en fotografering på mig, Tom och gravidmagen! Skulle vara så roligt att föreviga bebimagen med några vackra bilder! Vad hade det kostat isf? Kanske borde jag vara lite större om magen först? Hoppas att du har tid för ett sådant uppdrag i höst, skulle vara så kul! =D Kram Tom och Sara

2009-09-07 @ 23:02:50
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0