Wow, sa fotografen

På bara ett halvt dygn sedan jag publicerade finalisterna har det redan kommit in 255 st röster i bröllopstävlingen - wow, så härligt. Heja, heja, rösta på :-)

Själv har jag tre fotouppdrag idag, och är bara hemma på mellanlandning en stund. Två av dem är gamla bekanta faktiskt, i morse fotograferade jag Anna och hennes pojkvän (det fick han i 25-årspresent) och i eftermiddag blir det familjen Skillhammar vars bröllopsbilder jag tog i en knallgrön nyutslagen bokskog för ett par år sedan.

Ni vet hur mycket jag gillar att återkommande få fotografera mina goa kunder, men jag vill säga det en gång till: det är så roligt att träffas igen och se hur ni förändras, och fundera ut hur jag ska förnya och ta annorlunda bilder varje gång!

En tjuvkik i dubbel bemärkelse på Anna & Pierre, från ett blåsigt, skitkallt men soligt & vackert Hovs hallar i förmiddags:





Det är så gött med parporträtt - "vardagskärlek" (det där lät trist men ni fattar vad jag menar - bradags-kärlek är mer passande som ordsnickraren Embryo skulle sagt) är minst lika mysigt att fotografera som bröllop! Jag blir så glad av människor som tycker om varandra :-)


Porträttfotograferingar går även att köpa som presentkort, pris från 1280 kr! Bra som födelsedagspresent, jubileumspresent (ettårig bröllopsdag?) eller julklapp (hint, hint :-) kanske?

Maila mig på [email protected] för fullständig prislista och lediga datum!





Kommentarer
Postat av: Solveig

Skön bild! Så vackra ögon hon har! Skall bli spännande att se resten!

2009-10-09 @ 13:33:46
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0