Medan jag väntar...

...på de sista minutrarna av bilduppladdning till servern så att Petra & Pelle ska få sina provbilder, smiter jag in på bloggen och lägger upp en tjuvtittsbild!




Petras bukett, bröllopssviten på Hotell Skansen 29 aug 2009


Jag vill också berätta att det är oerhört spännande i bröllopstävlingen just nu, de båda brudparen som ligger på andra och tredje plats i röstningsstatistiken knappar in och jag tror att det blir en rysare in i det sista på söndag kväll... Så rösta på!

Jag vill dessutom säga varmt välkommen till dig som är ny läsare här på bloggen, ni är så många som tittat in och röstat & kommenterat de senaste dagarna och jag hoppas att ni kommer tillbaka även efter tävlingens slut. Berätta gärna med era nya ögon om det är något ni gillar eller något ni saknar, så att vi gamla Mettes fotoblogg-rävar inte blir hemmablinda. Tack ;-)

(och det gäller förstås er som hängt här länge också!)




Kommentarer
Postat av: Linruz

ilken underbar bild och underbar bukett.

Kram Lina

2009-10-10 @ 08:03:47
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Ulla

WOWWW, vilken bukett OCH foto...

2009-10-10 @ 12:34:17
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0