God dag & tjuvkik från Höjalt

Vilken dag! En av de vackraste höstdagar jag sett tror jag. När jag satt i bilen på väg till Höjalt utanför Skånes Fagerhult för ett av dagens uppdrag, kände jag mig sådär otroligt nöjd över att få ha det här yrket - köra runt och träffa roliga familjer i fantastiskt väder kan nog göra vem som helst på gott humör.

Här kommer en liten tjuvkik från dagens ena uppdrag, hos familjen Altvik (de har varit med förut, Ebba & Henke är faktiskt mitt pionjärbrudpar från 2004 och var först av alla i den numera runt 150-stycken-till-antalet skaran av brudpar jag fotograferat. Läs mer om det fina (och fotografhjärtattacksframkallande) bröllopet här!)


Ibland får man en sån där skön "mellanbild" - när barnen pausar från att sitta stilla och titta i kameran och istället skriker av skratt för att man lurat dem med något! Vilken glädjefaktor :-)




Clara & Vera

Tack för en härlig eftermiddag & väldigt god middag hela familjen, så roligt att träffa er igen!





Kommentarer
Postat av: Solveig

Åhh, söta tjejer, härlig skrattbild! Det smittar..HAHAHAHA!!! Kram

2009-10-14 @ 20:12:04
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: Ulla

Man börjar ju skratta själv när man ser det fotot, vilka härliga ungar....



Själv älskar jag hösten, alla dessa färger och hög fin luft.

2009-10-14 @ 22:49:00
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: a home far away

Underbart foto!



Ha en fin torsdag!

Kram Gunilla i Singapore

2009-10-15 @ 10:11:04
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0