Alltså

Nu är det lite stressigt igen alltså... tyckte jag höll på att komma på banan igen men det har bara vällt in allt möjligt akut och nästan-akut förutom det som redan väntar, och då kan man lätt bli lite andfådd!

Bara en sån sak som att jag har 130 st obesvarade mail i inboxen, 687 st beställda bilder att redigera, och 10 296 st bilder att gå igenom och sortera ner till hanterbara provbildsalbum. Waaaah. Det där var inte bara lite dumt att räkna ut. Å andra sidan; ännu ingen finanskris i sikte (peppar, peppar) för ensamföretagaren att oroa sig för.

Nåja, inte mycket annat att göra än att i stadig takt andas vidare och beta av allting efter hand. Jag hoppas att ni är tålmodiga, kära vänner, jag skyndar mig så mycket jag kan. Bra att bloggen finns, så att jag i alla fall kan ge ett livstecken ifrån mig då och då, eller?


Dagens bild:

Detta är min (ja, hon var i min ägo ända tills i januari men kommer alltid att vara min i hjärtat) Jannas nya kille - vilken snygging, va? Honom hade jag också fallit för om jag var hon. Marwin är namnet på den stilige unge mannen:








Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken snygging :)

2009-10-15 @ 15:40:07
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Gah! 10 296 st bilder? Det var några stycken det... Förstår att du känner dig stressad. Lycka till med sorterandet. :) Stor kram

2009-10-15 @ 18:14:24
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: evelina

nämen vad fin! faktiskt så ser det ut som en miniatyr häst på bilden.. hihi

2009-10-15 @ 20:02:56
Postat av: Hanna

Ta det lugnt med jobbet, det gör inget om man får vänta lite extra, den som väntar på ngt gott.....:)

2009-10-15 @ 20:57:34
Postat av: Linda Ohlsson

Åh!!! Lycklig jag blir! Så fin bild! =) Förstår att du har mycket.. Kram

2009-10-15 @ 21:41:14
Postat av: Solveig

Herregud så mycket bilder att sortera! Jag blir stressad bara jag läser det! Har du bridge eller lightroom? Lycka till med sorterandet! Jag skall tänka positiva tankar...

Ikväll skall jag gå och se premiären på "Bröllopsfotografen", det skall bli kul!

Stor kram

2009-10-16 @ 14:02:55
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: Solveig

Hej igen!

Läste just din kvicka kommentar inne hos mig och nu har jag skrattat i 10 min...du är underbar! Ville bara säga det. :-))

2009-10-16 @ 14:53:17
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Jisses vad vacker han är!

2009-10-16 @ 21:12:22
URL: http://ingy.blogg.se/
Postat av: Alec(Jannas skötare) =)

Vilken fin bild =)

2009-10-19 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0