Vinnare av albumet: Jossie!

Grattis Jossie, du vann albumet!

Jag har lottat fram vinnaren, men tycker verkligen att Jossies tuffa mamma är väl värd vinsten:

Min mamma är verkligen en stark människa. Hon har 10 barn (9 med samma man, min pappa, och sen ett barn med en annan man.) Hon blev ensamstående med alla barn endast som 37- åring, då både min pappa och hennes nya man båda gått bort av hjärtinfarkter.. :/
Mamma har alltid(!) satt oss barn i första hand, och lärt oss att älska varandra, utan en massa materiella ting. Det är något jag även vill lära mina framtida barn. Att ha en sån gemenskap vi har är underbart!


Hoppas ni får mycket nöje av albumet!

/Mette

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snacka om värdig vinnare! Grattis!!

2009-11-20 @ 13:39:12
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0