Treveckorsrushen

Nu drar det igång på allvar och de närmaste tre veckorna före jul är som alltid de mest arbetsfyllda på hela året. Autosvaret är igång på mailen så att ni vet att jag tagit emot era mail, och jag svarar alla i tur och ordning. Den här veckan ska de sista sorteringarna göras så att jag kan redigera och beställa allt nästa vecka, och leverera före jul.

I ett svagt ögonblick uppfann jag ju Mettes julkalender också... hehe. Så det blir premiär i morgon. Erbjudanden, tips & kanske en och annan utlottning, har jag tänkt. Håll utkik! En del blir snabbhetstävlingar :-)

Strax ska jag sätta igång att sortera två malmöfamiljers bilder med urgulliga ungar och dito föräldrar, det blir roligt.

Jag har hört att bildlösa inlägg är tråkiga men tjoflöjt med det, nu ska här sorteras!


Kommentarer
Postat av: J e n [ foto, inredning & katter]

Tack för ditt svar! Jag ska absolut hålla utkik! :)

2009-11-30 @ 16:46:45
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Nillas liv på pinnen

Kul (men inte förvånande) att du får mycket jobb!

2009-11-30 @ 21:45:46
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0