Poff

Jo, så lät det när dagen försvann! Privatkurs med svenska Pernilla som annars bor i Singapore, möte, bildleverans, telefonsamtal, mail, mail, mail, och nu strax klar med mastodontjobbet att sortera ner 2 700 bilder till ungefär 250 st. Och det var bara från ETT bröllop i slutet av april :-) Nu ska de bara snabbkollas, provbildsmärkas, laddas upp till servern och länkas iväg till England! Det får bli i morgon, tar nästan en hel dag.

Dags för kvällsmat och tv-soffa! Eller sängbok? Lee Childs suveräna Gisslan ligger och längtar efter mig på nattduksbordet, det känner jag på mig.

Hej på er, hörs i morrn!

Kommentarer
Postat av: Blue

2700 bilder! Då är mk3an snart utsliten... Det bästa med boken gisslan är att du har många böcker kvar av samma författare när du är klar med denna.

2009-05-06 @ 11:48:30
Postat av: * M E T T E *

Utsliten, hehe. Det hoppas jag inte. Det där är ju det vanliga snittet per vecka :-)



Och jag vet, underbart att det finns så många böcker, har plöjt igenom hälften redan!

2009-05-06 @ 12:21:53
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0