My Mama Said...

... att när hon kom hem efter en vecka i Barcelona och läste alla mina lagrade inlägg via Bloglovin'...

...så skriver jag i nästan varje inlägg att jag är stressad. Äh, skit också! Det ÄR jag ju, men det ska ju inte ni behöva lyssna på hela tiden. Jag är ju glad, nöjd och har roligt i stort sett hela tiden. Ska fokusera på det här i bloggen istället, lovar. Stop whining, girl!

I morgon bitti är det dags att kliva upp vid femsnåret för att vid sju köra till Köpenhamn och så småningom fotografera Anna & Eriks bröllop. Det ser jag verkligen fram emot, älskar Danmark och brudparet är världens gulligaste! Det ska bli spännande att vara med på en heldansk vigselceremoni också, det är första gången.

Nästa vecka blir det Göteborg och seminarium/workshop med Jessica Claire och Becker. Dessutom ska kameran in på snabbservice hos Canon RCC för andra gången i vår, trots (eller pga) justering i april skjuter den snett med autofokusen ibland på riktigt korta skärpedjup vilket resulterar i onödigt många extrabilder för att jag ska vara på säkra sidan. Tur jag ändå ska till Mölndal!

Här kommer Lenny K och sjunger titelraden för dig.


TREVLIG HELG ALLIHOP!


Kommentarer
Postat av: mama ottosson

Ha!

2009-05-09 @ 09:14:40
Postat av: Ann-Louise

Säg till mamma att hon kan slappna av. Du läser ju bloggar; garanterat avslappnande och ostressigt. Särskilt vissas bloggar, som är lata som synden, drönar och vill bli hemmafruar känner mig utpekad



Äsch, med den kärlek du verkar hysa för ditt jobb tror jag inte det är nån fara. Klyschan "positiv stress" verkar passa in på dig;)

2009-05-10 @ 13:48:42
URL: http://40taggaren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0