Helgen...

...blir spännande. Jag har gjort lite knappfunktionsjusteringar på kameran och hoppas att fingret håller. Får nog tvillingköra med pek- och långfinger ihoptejpade för säkerhets skull. På schemat står helsköna paret Malin & Tobbes bröllop i Karlskrona, och en tjej som heter Ellen ska assistera. Därefter en av andraprisvinnarna från Hjärtat Mitt-tävlingen, Johan med familj. Söndag hoppas jag hinna träffa mitt nya kusinbarn och på hemvägen besöka Janna i Gränum där det i veckan också fötts ett nytillskott i flocken (hur ska jag kunna låta bli att fotografera ett alldeles nyfött föl...?) Faktum är att Janna nu går i samma hage som sin "kille" Marwin...vilket alltså kan resultera att hon blir mamma nästa sommar. Själv håller jag allra mest tummarna att hon inte ska flytta till Karlstad. Eller ja, ena tummen då :-D

Nähä, nu är vänsterhanden trött av allt detta skrivande. Bäst att vila inför morgondagen. Vi hörs nästa vecka kompisar, ha en bra helg!

/Mette

Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Förståndigt att tejpa ihop pek -och långfinger. Låter som en späckad helg =)

Ha en bra helg du oxå!

Kram Eva

2009-05-29 @ 19:36:33
URL: http://hovdamen.blogspot.com
Postat av: lisa wikstrand

fy attans vad tråkigt med ditt finger. lycka till med plåtandet i helgen. du får sätta autofokusen på tummen istället! kram

2009-05-29 @ 23:46:28
URL: http://lillymaria.blogg.se/
Postat av: nilla

Lite annorlunda helg än vi vanliga veckoarbetare!

Hoppas du får det bra och kan fota med den handen (?)

2009-05-30 @ 22:21:22
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0