Hej & hå

Helgen försvann som i ett nafs, så roligt jag har haft! Jobb mest hela tiden, tre fantastiska brudpar och en möhippa. Just nu försöker jag amatör-kurera mitt stackars högra pekfinger som inte alls vill arbeta utan skriker högt i protest mot allt avtryckarknappande och datormusande. Hur kan en så liten kroppsdel ha så mycket att säga till om? Man använder det till nästan allt, kan jag berätta. Jag ska i alla fall beställa en Wacom-platta den här veckan för att blidka fingret, och har önskebeställt fingriga övningar från kompisen/sjukgymnasten Ullis. Hade det funkat skulle jag hållt tummarna för att det snart går över, moahahaha! * tänker voodootankar om smärtlindring*

Strax kommer det inte mindre än TVÅ höstbröllop här. Jo, det är faktiskt där jag ligger rent tidsmässigt. Har... *försöker räkna* ...15 st uppdrag från 2008 och 25 st från 2009 som jag ännu inte bloggat. En dum liten tanke smög sig in och hoppades NÄSTAN att inte alla vill vara med, hehe, nädå, klart jag vill ha med alla! Det är ju en av de roligaste sakerna med varje uppdrag, att få blogga bilderna.

Nu vet ni hur det ligger till i alla fall. Har funderat på om jag ska vända ordningen lite och börja blogga de nya vartefter de görs, och försöka hinna ikapp med resten under tiden. Annars kommer jag ju kanske att vara bakom :-D hur länge som helst! Men jag har inte bestämt mig ännu.

Nåja, vi får se. Jag börjar med två, kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0