Miljarders miljarder

...inlägg ligger och väntar i mitt huvud, på att bli skrivna och publicerade. Vågar inte ens räkna efter hur många uppdrag jag inte hunnit blogga sedan i höstas. De kommer så småningom under våren, det lovar jag, men när vet jag inte. Så fort jag kan, kanske?

Har försökt ända sedan igår att gå till jobbet, men orken infinner sig bara inte. I morgon bitti dags för ett nytt försök. Denna veckan är det mycket som ska pressas in varje dag!

Tillbaka till soffläge, bäst att vila och ladda ordentligt nu så att det blir ett riktigt skutt upp ur sängen i morgon! Tjohej på er, ha en fin lördag!

/M

Kommentarer
Postat av: stort och smått

Är det jobb varvat med semester?

Låter trevligt hur som helst! Hoppas du får det härligt!



/Agneta

2009-03-09 @ 13:22:45
URL: http://agneta.bloggagratis.se
Postat av: Linda i Ludvika

Raraste Mette! Hoppas att du hittat orken! Ibland ligger den i ugnen, ibland har den gömt sig på vinden. Ibland verkar det som om den är hopplöst borta! Vila ordentligt så kanske du hittar den sen! Jag är orolig att du tar slut på dig, du energiska kvinna. Kramar

2009-03-09 @ 14:30:55
Postat av: Sarah Belkhokh Fotografi

Synd att du mått dåligt, hoppas "orken" kommer snart ser fram emot fler bildinlägg från dig.

2009-03-11 @ 13:03:42
URL: http://sarahbelkhokh.blogspot.com/
Postat av: Solveig

Ingen dödar dej om du inte gör ALLT! Dags att vara lika omtänksam och snäll mot Mette, som du är mot alla andra..! :D



Ps.Hoppas du mår bättre nu! Kram

2009-03-11 @ 13:27:07
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0