Det gick bra

Helgen i Karlskrona gick bra, trots knaset med handen och bandaget. Det var inte så många timmar totalt den här gången. Man kan faktiskt ganska bra använda alternativa fingrar till de flesta knappar på kameran! Stor hjälp hade jag också av Ellen som bar den tunga utrustningen. Tack, gulliga du!




Ellen agerar ljuskontrollsmodell åt mig


Resten av veckan ska det vilas hand i den mån det går, men ändå jobbas så effektivt som möjligt. Schysst ekvation, eller hur? Hehe. Noll timmar hand x 60 timmar jobb = x timmar galenskap.

Här får ni en passande låt också: Maniac. I äkta "har-spelat-in-på-kassettbandspelare-direkt-från-tjock-tv-VHS:en"-kvalitet. Heja 80-talet! Den finns på Spotify annars, om man föredrar det.

(tack Jossan för den påminnelsen!)

Ha en fin dag och hoppas solen skiner på er här i Skåne och att ni njuter av regnet lite längre norrut :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Så lämpligt att ta fram de alternativa fingrarana! I dag skulle jag behöva plocka fram en alternativ hjärna, den innevarande har lagt av

2009-06-02 @ 20:23:25
URL: http://40taggaren.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hej Mette! Det regnar inte så mycket här i norr minsann! ;)Vill bara säga att jag hittar så mycket inspiration i dina bilder så det är inte klokt! Du är verkligen toppenduktig! Skulle det vara ok om jag länkade till dig från min blogg? Vänliga hälsningar Anna

2009-06-03 @ 09:45:17
URL: http://husetvidkullbacken.blogspot.com
Postat av: Ellen

Nej, men gud vilken bild! Haha.. ;)

2009-06-07 @ 23:14:39
URL: http://turnupthesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0