Tror ni mig nu då...?

Tänkte inte det... jag skriver att jag ska ha semester men med tanke på hur fullbokade augusti/september är var jag nästan tvungen att blogga undan en del. Fortfarande vet jag inte riktigt hur tiden ska räcka till när jag kommer tillbaka, men det är nog bara att som vanligt ta en sak i sänder och beta av i tur och ordning.

För er som tänkt boka fotografering under hösten kan jag tipsa om att det börjar bli ont om tider, så hör gärna av er så snart ni kan. Som vanligt är sista fotograferingsveckan för porträtt före jul redan i början av november (med något undantag) och där är vi fortare än kvickt :-)

Maila mig på [email protected] för prislista och info om lediga tider!

Nu blir det i alla fall ett nytt försök till semester. Som tidigare, åter senast 4 augusti...



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej på dig...börjar med att säga oj vad du har bloggat.Har inge hunnit med alls här.Väldigt fina fotografier.

Ha en fortsatt bra semester,även om vädret inte är det bästa.

Hej // Anna-Carin

2009-07-25 @ 19:08:52
URL: http://annacarinsfoto.blogg.se/
Postat av: Jennie

kul med mycket jobb ändå :)

2009-07-28 @ 12:57:23
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Pauline

Supertack för att du tipsade om gratiskursen hos Jessica Sprague! Den har hjälpt mig massor och nu har jag precis beställt en ny kurs :D

2009-07-28 @ 16:23:25
URL: http://paulinesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0