Röra och luktegott

Någon som känner igen fenomenet börja-storstäda-och-plötsligt-ser-det-sju-resor-värre-ut-än-det-gjorde-från-början? Jösses vad man samlar på sig. Man måste ju ta fram allting för att kunna ta bort, liksom. Detta är bara en liten del av min långa arbetsbänk här i ateljén. Förhoppningsvis kan jag visa en bild av hela plejset sen när det är klart. Eventuellt dröjer det ett tag, hm. Tur att jag har bästa prao:n som hjälper mig, tack Filip!





För er som inte behöver storstäda kan jag tipsa om Freeport-gallerian i Kungsbacka, en outlet som heter duga. Vi svängde in där i söndags på väg hem från Göteborg och det resulterade i bland annat två parfymer som var så oförskämt billiga och stod där på hyllan och ropade åt mig "Ta med mig hem!" Jag är en parfymoman.



Kommentarer
Postat av: filip

varsågod

2009-02-26 @ 19:08:10
Postat av: Linda i Ludvika

Konstigt- hemma är det mitt skafferi som ropar på mig: "koom, koom hiit- det finns något som vill bli uppätet här!" Jag är en sockeroman

2009-02-26 @ 21:57:22
Postat av: Emelie

Ha ha... antar att det är fler än mig som har både goda och dåliga minnen av BAUTEN =)Eftersom vi var där vareviga helg i slutet av gymnasietiden och jag och Per träffades där så har man ganska mycket minnen därifrån. Herregud!!!



Har kikat lite på en Nikon D90 nu, egentligen är den lite väl dyr, får väl fråga om lite bidrag från olika håll =) Är det ett bra alternativ tror du?

2009-02-26 @ 23:49:09
URL: http://europe.blogg.se/
Postat av: ♥JuJu♥

Weekend-parfymen är underbar! :D

2009-03-01 @ 16:04:05
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0