Auktion "Desert Horse"

Storstädning i ateljén medför en del fynd och en del sortering! Den här bilden låg inpackad i sitt papper undangömd under ett bord och det är ju synd. Bättre att den får hänga i någons hem eller kanske på jobbet? Själv har jag redan en dubblett hemma på hallväggen.





Bilden är tagen i USA och heter "Desert Horse" även om det egentligen är en galoppbana... Den är också publicerad i en stor amerikansk fotobok som heter "Boston - History in the Making" från Towery Publishing (1998).

Storlek: själva bilden är 25x37 cm, passepartouten 44 x 55,5 cm. Säljes i befintligt skick (utan ram) till högstbjudande. Utropspris 200 kr (värde ca 1100 kr). Hämtas här i ateljén eller skickas mot fraktkostnad. Betalning via faktura eller kontant vid avhämtning. Budet är bindande!

Auktionen stängs på måndag 2 mars kl 17.15!

Delta i auktionen genom att skriva namn, epostadress (visas bara för mig) samt ditt bud i Kommentarsfältet. Jag ska försöka hålla det så uppdaterat som jag kan under helgen.


Välkommen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det inte i den boken som bilden med elefanten finns? :o Du vet vilken jag menar va? :)



Vi har den över köksbordet hemma! Alltid hängt där, känns det som. :)

2009-02-27 @ 22:43:20
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Jag bjuder 250 kronor och täänker ge den till Bernita!

Mamma O

2009-02-28 @ 13:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0