Trudelutt

Jag ska ta och sjunga en liten trudelutt här i ateljén tror jag (huka er, ni som vet hur illa det låter, hehe) för att komma i stämning för dagens arbetspass nr 3!

Som jag skrivit tidigare är detta Årets Galnaste Veckor, allt måste bli klart före jul och tiden går ju så snabbt när man har roligt!

Idag har jag redigerat & beställt bilder, skrivit offerter, avtal & fakturor, fixat presentkort, skickat pennbeställningar och luckvinster, skickat 36 (!) mail, bloggat tre (snart fyra) inlägg. Kvar denna veckan är 190 st bilder att redigera & beställa, tre jobb att sortera och så bokföring. Inte undra på att de lagt in julen just här, hehe. Den behövs.

En extra trudelutt kan jag kvittra för att det bara är två veckor till ljuset vänder och kommer tillbaka!

Bäst ni får en bild också.

God kväll!







Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Är det en Orredalsstjärna?

2009-12-08 @ 18:04:18
Postat av: * M E T T E *

Mamma:



Jajamänsan!

2009-12-08 @ 18:11:12
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Vaddå LJUSET vänder? Här är det fasiken inget ljus, bara mörker. Jag hoppas MÖRKRET vänder!!

2009-12-08 @ 21:16:20
Postat av: * M E T T E * svarar

Jaja, Linda, men tänk så här: ljuset har varit lååångt där borta. Nu vänder och kommer tillbaka till oss fooooooort som tusan. Just det.

2009-12-08 @ 21:44:48
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Nillas liv på pinnen

Har inte tänkt på det att ljuset kommer tillbaka med börja om bara två veckor! Jippie!

2009-12-09 @ 07:30:23
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0