Mettes julkalender 4-6 december: julklappstips för pennälskare!

Jag säljer numera finfina pennor, bland annat guldpennor (där jag väntar på leverans för tillfället, så det kommer i en senare lucka) men också ett härligt 5-pack pastellfärgade roller-ballpennor från Uni-ball!

Är man pennälskare som jag är detta en mycket bra julklapp-till-sig-själv, eller till någon annan (liten som stor) som blir lika glad!


De heter Uni-ball Signo Angelic Colour och ser ut så här:








Jag använder dem själv hela tiden, bland annat till kuvert, hemmagjorda julklappsetiketter, och när jag skriver brev. De fäster inte på fotografier utan är istället perfekta för "vanligt" papper. Färgerna är rosa, gul, grön, blå och vit.










***

För att beställa, maila mig på [email protected] och kom ihåg att inkludera antal 5-pack du önskar, samt din postadress för fakturan (10 dagars betalningsvillkor).

Pris 150 kr/st + frakt (enligt postens portotabell).



***

GO PEN-CRAZY!

Nu tar adventskalendern helgledigt och återkommer på måndag den 7 dec. Ha en fin helg önskar luck-tomten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0