Julkort: Maria & Rebecka

Pärlan Maria (som jag hinner träffa alldeles för sällan) hjälpte mig att klä om stolar och sy gardiner till ateljén förra hösten. Skitsnyggt!

Som tack ville jag gärna ge henne en fotografering och Maria önskade sig strandbilder med dottern Rebecka (ni känner kanske igen henne från blogg-headern med shettisen?) att ha som julkort. Vi åkte ner till Ängelsbäcksstrand. Det blåste så in i bänkens!











Lite härligt var det...





...fast efteråt var vi tvungna att åka hem till dem och fika. Och ta några bilder till i det fina kvällsljuset :-)








Jag saknar er! Nu får vi allt ta och ses snart! Kram kram,

/M



Kommentarer
Postat av: Katrin Svensson

Så fina. tycker det är så mysigt med mamma dotter bilder!

2009-08-25 @ 14:44:44
Postat av: evelina

Så fina bilder!!!

2009-08-25 @ 15:08:29
Postat av: Ullis

Åh! Vinden-viner-i-gräset-och-i-tjejernas-hår-bakifrån-bilden är helt underbar!!!

2009-08-25 @ 22:46:42
Postat av: Vinnarlinda

Åh, jag vill också ha så här fina bilder på mig och mina barn. Återkommer absolut om det!

2009-08-26 @ 07:02:05
Postat av: Lily/Marie

Det fjärde uppifrån är ju så läckert! Det är så det drar lite kallt här hemma så fort ögonen landar på fotot. Finfina foto på söta tjejer.

2009-08-26 @ 08:42:00
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Malena

Så underbara bilder!!!

Återkommer med bokning av fotografering av ungarna nästa år! Ska bara krysta ut lillebror först =)

2009-08-26 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0