Deltagare i Hjärtat Mitt: systrarna Hagbjärn

Minns ni tävlingen Hjärtat Mitt? En av de deltagande var min fd foto-elev Eva som nominerade sina båda döttrar Anna  och Maria.

Nomineringen handlade om hur de stöttat varandra genom åren och livets prövningar, bland annat efter att Annas tvillingbror omkom i en tragisk trafikolycka 25 april 1992. Jag känner verkligen med er! Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att förlora sitt barn, sin tvilling, sin bror. Vilken styrka och vilket mod att ta sig igenom en sådan kris, det beundrar jag er för. KRAM!

Eva nappade på specialerbjudandet om en rekordbillig fotografering efteråt, och här är några av bilderna. Vi fotograferade dels hemma hos Anna, och dels på Bäckdalens handelsträdgård där hon jobbar (minns ni bröllopet jag fotograferade där förresten? Kolla in Anneli & Figge här!)





Anna, som är jätteduktig illustratör:








Och Maria, nyutbildad florist (säkert superduktig hon också :-))








Dessa är mina favoriter...








Och så avslutar vi förstås med en bild av goa mamma Eva:





Tack för ett härligt uppdrag, och hoppas att vi ses igen!


Ytterligare en och annan vinnare kommer att dyka upp här på bloggen framöver, håll utkik...



Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Tack själv Mette. Alltid lika roligt att träffa dig. Tack också för att vi fick delta i din tävling och blev utvalda.

Om vi inte ses "In real life" så ofta, så ses vi väl på Facebook lite då och då och så kollar jag naturligtvis in här på din blogg så fort nå't nytt dyker upp. Det är ett måste ;-)



Kram

2009-08-25 @ 13:36:55
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Eva Hagbjärn

Glömde ju att säga att jag tycker att dina bilder på mina tjejer är jättefina.

2009-08-25 @ 13:48:28
URL: http://hovdamen.blogspot.com
Postat av: Vinnarlinda

Åh vilka härliga bilder! Superfina tjejer och så go mamma Eva ser ut. Jättefina bilder när de ser ut genom fönstret.

2009-08-25 @ 14:09:37
Postat av: Ulrika

Wow! Superfina bilder - på mina kusiner :-) Nästa sommar kommer jag och min familj till dig och vill bli lika fint plåtade :-)

2009-08-25 @ 19:42:18
Postat av: Sofie

Va fina bilder på, mina vänner, Anna & Maria! och Eva. Du har verkligen fångat dem bra.!

2009-08-26 @ 11:08:15
Postat av: Ulrika

så fina!!

Kram från annas och även evas gamla klasskamrat!

/Ulrika

2009-09-28 @ 23:48:47
URL: http://elviapelvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0