Jo, kanske är jag nästan död ändå... & Daniel Merriweather

Nääädå. Men för att hålla er alla på halster (oj då nu blev det en ordvits) lite till har min hals bestämt sig för att anamma ytterligare en (riktigt ful svordomsramsa här) infektion och jag har nu ont överallt (mest i halsen men lite i knoppen), är lika energisk som en vissen kaktus (blir andfådd och helt kallsvettig av att borsta ut håret efter duschen) och försöker låta bli att prata (vilket jag har rätt svårt för, hehe). Någon annan som tycker det börjar bli tjatigt...?

Passande låt kan ni lyssna på här (fast den är rätt bra också).

Det var parentesernas inlägg numero Uno.

När halsen piggnat till ska jag berätta vad jag gjort inte bara de senaste veckorna utan också lite utförligare varför det varit en aning tunnsått med inlägg här sedan före jul.

Tur jag har ett inlägg arkiverat till er sedan tidigare. Kommer strax!

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Men oooo vad spännande det låter! Med det du ska berätta alltså, inte lika spännande med halsont (igen!). Äter du honung? Honungsmackor har sin givna plats i denna familj och vi har förvånansvärt lite halsont. Det måste ju finnas nåt samband?! Krya på sig frun! Vi ser fram emot en något livligare blogg ;-)

2009-04-01 @ 20:14:05
Postat av: ellen, f o t o

isch, inte kul med förkylning! Hoppas att du kryar på dig snart!

Haha, jag gillar parentesinlägg, sånt är kul att läsa!

2009-04-01 @ 21:16:00
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/
Postat av: filip

låten är go

2009-04-03 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0