Skämmes på mig!

Jag har laddat i evighet för PEACE DAY som jag tänkte skriva om här på bloggen, och så igår 21 september när det är Den Stora Dagen - GLÖMMER jag det! Va? Dåligt...

Peace One Day är en organisation som jobbar för freden, och på att åtminstone en dag om året ska vara fredlig i hela världen. Inte illa va? Jag såg en dokumentär om grundaren Jeremy Gilley för något år sedan - vilken människa, han ger allt. Här i Sverige är dagen uselt uppmärksammad och alla kanske inte kan skylla på glömska... var är media?

Inget annat att göra än att tipsa er om att den finns, läs mer här, och så satsar vi på att sprida den rejält till nästa år, eller hur?

Peace   ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0