Puh puh x 377...

Jag får så otroligt mycket mail och jag vet så väl att ni väntar och undrar och längtar efter svar - men det finns inte tid för att svara på studs! Just nu har jag 377 mail i inboxen och skulle behöva sitta i ett par veckor på heltid för att hinna med... bli därför inte ledsna på mig. Jag måste ta befintliga kunder först och särskilt de med aktuella uppdrag/beställningar, men allra först bli klar med bildjobben som väntar! Håll ut!

Kram till er alla, passa på att njuta av det vackra vädret, ni vet vet vad som väntar...


HÖSTMYS såklart! Morgonens observationer från trädgården:






















Kommentarer
Postat av: Helena

OJ, ja det är inte lätt att behaga alla =) Men samtidigt måste det ju tyda på att du är en mycket uppskattad person som gör ett väldigt bra jobb!! Lycka till med allt!

2008-09-01 @ 11:47:42
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Precis sådär fina gula rosor har jag också i min trädgård!

2008-09-01 @ 12:16:45
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Du har möjligtvis inte funderat på att den där praktikanten skulle komma väl till pass? ;)

2008-09-01 @ 17:16:47
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0