100 kompisar!

Nu har jag 100  kompisar på Facebook! Inte för att jag pratar med alla eller träffar alla stup i kvarten - men det ÄR faktiskt kul att ibland se vad de hittar på i sina Updates.. lite skoj koll, sådär.

Vill du bli kompis med mig på Facebook går du bara in här och söker på Mette Ottosson. Jag är väldigt anonym där (fniss) och har den här profilbilden just nu:




Bilden tog assistenten Alex Gustavsson på mig vid ett bröllop på Österlen förra året. Kolla in hans blogg här! Lite nya inlägg snart, Alex...? Hans hemsidesadress har jag inte men jag vet att den finns :-)

.



Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Jag fick också precis 100 kompisar på facebook idag :)

2008-09-04 @ 18:10:03
URL: http://erikahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0