Tid för porträttfotografering i Lund 29 okt kl 10.30

JULKLAPPSTIPS!


Den 29 oktober har jag två uppdrag bokade i Lund och däremellan en lucka. Ett lysande tillfälle för dig/er som vill bli fotograferad/e och dela på reseersättningen med de andra!

Tiden som gäller är kl 10.30, utomhus i centrala Lund (alternativt kl 11.00 i Södra Sandby eller dess närhet) eller ett inomhusalternativ du själv väljer och paketet gäller följande:

1 tim fotografering
8 st bilder (9x13 cm) som lösa kopior
2 st mindre förstoringar (13x18 cm)
1 st förstoring (18x24 cm)

1550 kr inkl reseersättning

Bokningsavgift faktureras på 750 kr, återbetalas ej vid återbud. Fler bilder än de som ingår i paketet kan köpas till enligt gällande prislista (som jag mailar till den som får tiden). Leveranstid 3-6 veckor. Är ni två kompisar eller kanske syskon som vill dela går det bra.

FÖRST TILL KVARN! Skriv ditt fulla namn och mailadress i kommentarsfältet så hör jag av mig så snart jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0