OnTrackImaging-mässan

God förmiddag!

Ni är flera som undrat över hur mässan på räls var - den var ungefär som vanligt, massor med tekniska prylar av nyaste modell, många vänliga säljare som kunde berätta det mesta, lite tävlingar i form av utlottningar, en mindre lunch och sen var man mör som alltid efter mässbesök :-) Jag gick inte på några av seminarierna så de kan jag tyvärr inte berätta något om.

Det är en bra mässa på så sätt att man på relativt liten yta kan se det nyaste inom bild/grafik samlat (skärmar, Wacom-plattor, ljussättningar) men också en hel del som är "för stort" för mig (superkopiatorer, skrivare som skriver tre meter breda bilder, Hasselblads nyaste digitalkamera som jag absolut inte vill ha, hmhm, och så vidare...).

Summa summarum: har man varit där tidigare är det inga nyheter förutom att modellerna är utbytta mot årets, men helt ok mässa!

Kommentarer
Postat av: hanna b

JA! Vi crashar blog awards!! ;)



Lycka till med reflexandet, det blir säkert asbra som vanligt när du gör. ;)

2008-10-17 @ 10:45:12
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Postat av: Malin.

jag älskar dina bilder :)

2008-10-17 @ 18:58:43
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0