Knight in shining (heavy) armour?

Nähä, nåt skutt upp ur sängen fick jag inte skämma bort mig med idag igen. Snarare en rustning av medeltidsslag, puh. Tur det blir vintertid på söndag så en aning mer dagsljus kan hjälpa till på morgonen. Detta kommer jag ångra att jag sade på söndag kväll vid fem när det istället är kolmörkt. Jaja. Som Ann-Louise nog skulle beskrivit min svada: "Mutter, suck, mutter, mutter, jobb, mutter, suck, sitter vid datorn, mutter, mutter, ojojojoj, så trött, så trött..."

Hehe. Nä. Såå farligt är det inte. Jag är på strålande humör faktiskt, och egentligen älskar jag att gå upp på morgonen så den där femkilos metallhjälmen hoppas jag går och gömmer sig redan idag för den hör inte hemma på mitt huvud.

På schemat
onsdag:

Redigera två bröllop
Svara på 131 mail i inboxen

Jag stoppar listan där för längre än så kommer jag inte att hinna i alla fall :-) snarare tvärtom. Lite lunch ska jag nog försöka klämma in på mitten.

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0