Galopp, galopp

Nu är det mycket att hålla reda på här hos mig, jisskes som mormor skulle sagt! Förutom den vanliga redigeringen är det beställningar, bröllopsbilagor, annonsering, uppdragsbokningar, offerter, akuta mail, nästan lika akuta mail, ombokningar och nybokningar och minst en miljard saker till och då blir det nästan tvärstopp i skallen. Inte blir det enklare av att man plötsligt får två bröllop 2009 i en kyrka där man aldrig haft något tidigare, att två förfrågningar kommer från brudpar som bor i USA ett par dagar efter varandra, att alla nästa år heter Mia och Anna - sådana här små inslag kan leda till viss förvirring när telefonen ringer eller det kommer ett mail och just nu känns det som om alla mohikaner i min kanot har hoppat ur och galopperar som jehun i motsatt riktning, bort genom floden och in i skogen...

Jag har sagt det förut och jag får nog säga det igen:

...puh...



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du får ny energi snart och blir av med förvirringen! Vi vill ha vår härliga Mette :)

2008-10-06 @ 16:29:43
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0