Bröllopsfotograf Malmö: Carola & Eddy

Carola och Eddy som gifte sig 4 juli, ville ha lite längre tid på sig att fundera om de ville vara med på bloggen. Det tycker jag är en självklarhet, både att fråga och att de tillfrågade dels får tid att tänka och även säga nej om de tycker det känns bäst.

Nu blev det ett JA och det gjorde mig jätteglad för jag tycker verkligen de är ett så fint par. Vi träffades före ceremonin i Hammars park nära Sibbarp utanför Malmö. Carola och Eddy sade båda två att de var otroligt nervösa inför vigseln men det syns minsann inte på bilderna, bra gjort av dem tycker jag!

Se själva så gulliga och glada:








Och så tjusiga och välklädda...








Klänningen var sagolik och passade verkligen Carola:





Vigseln ägde rum i Limhamns kyrka. Jag har inte varit där tidigare men den var underbart stor, ljus inuti och med så många härliga detaljer...








Carola sade till mig efteråt att hon var så nervös att jag (som de ju spenderat en timme med precis före vigseln) blev en trygg punkt att titta mot där inne i kyrkan, och det får jag minst sagt ta som en komplimang :-)





Ett par andra grabbar som däremot kände sig ganska hemma, var sönerna:





Vigselceremonin var mycket känslosam...














Måste säga igen att även kyrkan var ovanligt fotogenisk:








Married at last!














Stort tack Carola och Eddy för det stora förtroendet att fotografera ert bröllop, och ett extra tack för glädjen att få visa bilderna här på bloggen. Hoppas att vi ses igen i framtiden!

(Extra tack också till Cicci som var till stor hjälp åt fortfarande ganska handikappade Mette den här dagen)



Visst var de duktiga och jättefina? Skriv gärna i kommentarsfältet!



Kommentarer
Postat av: Karin

Oj oj oj ...vilka otroligt fina bilder!



Stort grattis till det vackra brudparet, och tack för att ni delade med er av era underbara bilder.





/Karin

2008-10-28 @ 15:40:05
Postat av: Ida

Åh! Vilka vackra bilder! <3

Carola och Eddy är jättefina dom också! :D

2008-10-28 @ 16:34:07
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

alla bilderna är himla fina! du har en förmåga att fånga de rätta ögonblicken, precis vid rätt tidpunkt.

2008-10-28 @ 21:42:36
Postat av: Vinnarlinda

Men så fina de är! Hon är ju otroligt vacker, första bilden är ju super!

2008-10-28 @ 21:47:44
Postat av: * M E T T E *

Vinnarlinda:



jag håller med! Första bilden är min favorit också :-)

2008-10-28 @ 21:50:04
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Grabbarna som kravlar på altarringen - det är sådant jag gillar med ditt fotograferande. Att du ser dem!

2008-10-30 @ 20:43:06
Postat av: H

Jätte fina bröllopsbilder :)





Ha en bra dag :D

2008-10-31 @ 15:45:05
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

Har en liten fråga :)



Hur mycket efterbehandlar du bilderna? =)

2008-11-02 @ 09:36:13
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Therése Persson

Den femte bilden med detaljen från brudklänningen är verkligen fantastisk! Brudparet är underbart vackera och Mette har verkligen lyckas att fånga många söta ögonblick! Men för mig personligten har jag genom att jag tagit del av dessa fina bilder, äntligen bestämt mig för vilken typ av brudklänning jag vill ha på mitt bröllop 2009. Finns det någon möjlighet att få reda på var den söta bruden Carola har köpt den?

2008-12-02 @ 10:33:32
Postat av: * M E T T E * svarar

Therése:



jag har mailat Carola din fråga! Roligt att du fått inspiration ;-)



/M

2008-12-02 @ 13:42:21
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Carina

Fick precis höra om denna fotosida!



Hade förmånen att var med på Carola och Eddys bröllop i somras då jag är gammal kompis med Carola. Det var ett otroligt vackert bröllop med trevlig efterfest!



Puss och Kram Carola - bilderna är helt fantastiska!



/ Carina

2008-12-10 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0