Porträtt: familjen Cervin

När jag blir intervjuad får jag ganska ofta frågan om jag har ett favoritbröllop. Jag brukar slingra mig lite för jag gillar ju ALLA bröllop jag varit på. Men den 15 juli 2006 var en speciell dag, med hela familjen Cervin på Ven. Sol, värme, färja, traktorsläpstransport, vind i håret, skratt och lycka:




















För att sammanfatta det hela kan jag väl säga att 1) familjen är helt underbar och 2) kärleken mellan Anki och Micke, och deras kärlek till barnen, är så påtaglig att man får rysningar. Sammansvetsad familj, minst sagt.

Så.

Nu till det nya uppdraget jag fick av dem, familjefotografering på Sofiero i höstas. Nyss hemkomna från en semesterresa var de, inget fel på solbrännan alltså...





Tjejerna är världens härligaste! Hoppas nu jag har rätt namn på rätt tös...

Linn:







Maja:








och Ella:














Anki och Micke verkar inte ett dugg mindre kära än vid bröllopet...





Så roligt det var att träffa er allihop igen! Tack för ett roligt uppdrag, vi hörs snart...






Visst är de härliga? Jag blir bara så glad av att träffa dem. Vilken bild gillar du mest? Skriv gärna något i kommentarsfältet!
RSS 2.0