Översvämning...

...i min hjärna... nu MÅSTE jag ta fredag för annars börjar det koka på övervåningen och jag måste ladda inför bröllopet i morgon. Jag har fortfarande en hel massa kvar på min att-göra-lista för idag (redigering, mailsvar, skicka allt möjligt, bokföring) men det får vänta till efter helgen. Jag har inte glömt er som väntar på svar, jag lovar! Bara lite många mail i inboxen i vanlig ordning (85 st just nu).

Och vi "ses" ju på söndag ;-)

Jag kollar mailen då och då ifall det är något ni undrar om tävlingen, och så finns jag ju spikad vid datorn på söndag. Det ska bli hur spännande som helst att se vad ni hittar på.

En avkopplande kväll med Idol ska det bli. Hoppas någon av dem helt plötsligt överträffar sig själv ikväll!

Ha det fint kompisar,

/Mette


Solen kom minsann fram idag och gjorde äpplena fina:






Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilken fin bild.

Trevlig helg!

2008-11-21 @ 22:13:23
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Eva Hagbjärn

Ha en trevlig helg!

Vi hörs på söndag om allt går som det ska ;-)



Kram Eva

2008-11-21 @ 23:44:23
URL: http://evafromsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0