Tralala

Här står det inget   :-)

Kommentarer
Postat av: sannaa

Hittade din blogg idag :)

2008-05-25 @ 20:03:26
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: Linda i Ludvika

Vi friskisar sitter ju ute i solen och njuter, och har inte tid att sitta vid datorn :)
En sak som du får se som ett ljus i tillvaron är att du slipper ligga på knä i rabatten och rensa ogräs, du slipper klippa gräs, dammsuga, putsa fönster och (det mest trista av allt) stryka! Nästan så att jag längtar efter en liten, liten skada- kanske ett pappersskärsår i fingret...det skulle räcka...

2008-05-25 @ 21:35:31
Postat av: * M E T T E * svarar

Linda:

Haha, roligt, kan du inte fixa det med ett nytt fint papper då? Jag kan faktiskt tala om att STRYKER det gör jag fortfarande, med strykbrädan på lägsta hacket, dvs rullstolshöjd :-) Det är en av de saker Tim inte är så förtjust i, hehe. Men det är bara lördagskläderna, kan ju inte fotografera bröllop i skrynkel. Måndag - fredag blir det annars mest träningsbrallor och en skön tröja, jag kan inte ens ha vanliga byxor för benet är svullet fortfarande.

Dammsuga är jag glad att slippa för det tycker JAG är det jobbigaste :-)

Kram på er allihop

2008-05-25 @ 21:57:04
URL: http://mettesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0