Sommardaller

Haha, vilken knasig rubrik - ska bara berätta att det idag är sånt där värmedaller i luften och tyst ute förutom avlägsna fågelljud precis som i juli! Upp- och nervända världen? Hoppas inte vintern kommer i augusti bara :-)

Själv sitter jag vid datorn och rekordredigerar, massor med jobb nu. I morgon kommer vännen Ullis hit och får lite hjälp med sina bilder vid extradatorn, och jag får lite sällskap - det ska bli skoj. Vad gör ni i värmen? Fotograferar nya vårtecken?

Vi hörs senare!

/Mette

Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Just hemkommen från utlandet upptäcker jag att gräset växt med superfart. Det är bara att släpa ut en vintertrött gräsklippare. Efter halva gräsmattan tog bensinen slut. Åh, vad skönt att sätta sig på altanen med ett stort glas saft och god kaka, utan att behöva ha dåligt samvete. REsten klipper jag i morgon!

2008-05-06 @ 13:15:54
Postat av: Ullis

Sällskapsdamen laddar med photoshop och vindruvor! Formen kommer att vara på topp imorgon! :)

2008-05-06 @ 20:54:04
Postat av: * M E T T E *

Ingen dålig titel, Sällskapsdam!!! Planen är att Tim ska bli Lyxhustru (hans eget förslag) och då kan man väl ha en sällskapsdam också, hehe. Akta dig så jag inte vinner 163 miljoner på Lotto och anställer dig på heltid :-)

Ses i morrn!

2008-05-06 @ 20:58:12
URL: http://mettesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0