Galen!

Snart blir jag det! Hur kan det ta tre timmar från att jag vaknar tills jag är duschad, påklädd och mätt? Inte ens kaffe kan jag dricka för jag är en sån som måste på toa femtioelva gånger efter EN kopp... och det har man ju inte tid med liksom.

Idag har jag gjort min bokföring för april och det kan jag säga är en mastig uppgift från rullstolshöjd, tog ungefär 8 gånger längre tid än vanligt (ingen överdrift, jag lovar). Jag har ju inte direkt planerat ateljéns hyllor/pärmar/lådor ur handikappsynpunkt haha, så det har varit ett rackarns farande med rullstolen fram och tillbaka.

Nu undrar jag; finns det trippmätare för rullstol? Me want!



Puss på er och förlåt att jag bloggar så lite, längtar lika mycket som ni (minst)!



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha... kände mig inte riktigt i form för att visa upp hela mig, därav vissa valda delar. :D

Hoppas du är på bättringsvägen och snart slipper (förmodad) träsmak hela dagarna. :)

2008-05-22 @ 12:49:05
URL: http://konstbykarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0