Flowers for you!

Det här är ett inlägg dedikerat till er bästisar, som TACK för alla otroligt värmande ord via bloggen, mail, sms och telefon - för att inte tala om er som kommit hit och lämnat blommor och erbjudit er hjälp! Vilket fantastiskt stöd! Kanske är det därför humöret är såpass bra trots allt, det känns verkligen enormt skönt att få så mycket LÖÖÖV från er.

Lite begränsad skulle man kunna säga att jag är - jag kan ta mig ut från vardagsrummet utan hjälp. Som tur är har jag Världens Bästa Tim som jag inte kan tacka nog för att han kör runt mig, baxar mig/rullstol/ramper ut och in ur bilen, över trösklar hemma och över själv springer över stock och sten för att kolla fotoplatser inför kommande lördagar - en Ängel minst sagt. Han får nog ett eget inlägg snart tror jag, bara för att han är så bra :-)

Jag ska återkomma med rapporter från veckan som Handikappad Fotograf - gissa om man upptäckt hur svårt det kan vara att bli rörelsehindrad! Hur tänker till exempel de som inreder handikapptoaletter med toarullen två meter från stolen, och tvålpumpen i höjd med huvudet på en stående person???

Nåväl, här kommer först en bild som är ungefär det jag kan åstadkomma från vardagsrummet just nu - tusen-tack-för-allt-stöd-blommor till er kompisar!


image505


Och så första försöket till självporträtt med rullstolen, fint va? Ungefär så här känns det också, odugliga små ben... I alla fall det ena, det andra är väldigt duktigt :-) Det blir nog fler varianter av det här framöver, hehe.



image506


Nästa uppdrag här på bloggen blir vinstbröllopet, håll utkik!

Kram till er alla,

Mette

Kommentarer
Postat av: Julia Green

Jag tycker så grymt synd om dig Mette!
Du måste SNART bli bra!!

2008-05-15 @ 21:26:45
Postat av: Pillan

Skönt att se att du har humöret uppe :-). Rullstolen ser ju riktigt fräck och snabb ut. Du och Tim kan ha rullstolsrace hemma om det blir för tråkigt.
Ha nu en gosig helg. Tänker på dig
Kram //Pillan

2008-05-16 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0