Jösses!

När jag skulle gå hem från gymnasiet idag får jag veta att polisen i Malmö fått ett brev där det står att i morgon onsdag kommer en bomb att brisera vid Båstad gymnasium! Mein Gott vad läskigt! Det tas på stort allvar så skolan och biblioteket kommer att vara stängda, och gissa om jag tänker hålla mig långt från Båstad centrum under morgondagen... Tur man bor på landet! Här flyger tofsviprona runt med sina knasiga läten, bonden gödslar fältet mittemot och bomber hoppas jag vi slipper. Hu.

Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Julia Green

Ja fatta vad läskit det är! Jag är liksom i skolan på högstadiet då, men iallafall!! :O JÄTTEläskigt!
Jaja, men jag tror inte att jag kommer att dö :D

2008-03-12 @ 11:20:29
Postat av: Bella

Oj då, vad läskigt :o

2008-03-25 @ 09:25:38
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0