Jättejätteglad fotograf

Bästa bloggläsare!

Detta är ett inlägg till just dig! Jag har förstått att några av er undrar om jag glider runt och är hundraprocentigt självsäker på mitt konstnärsskap dygnet runt. Så är det inte. Långt ifrån faktiskt. Att vara fotograf till yrket är både osäkert och läskigt mellan varven eftersom ens arbete blir bedömt precis hela tiden (av den som gett mig uppdraget). Därför blir jag så oändligt glad för alla goa och varma kommentarer jag får av kunder via mail och som ni skriver här på bloggen - det är sådant som gör att man med lust och glädje vill fortsätta den ganska smala stigen som egenföretagande frilansfotograf! Faktum är att att jag knappt vill gå och lägga mig på kvällarna för jag längtar så till morgonen när jag får fortsätta jobba, haha.

Ni är underbara! Jag är jättejätteglad och tacksam att det finns så härliga människor som ni. Tusen tusen tack för att ni tar er tid att skriva till mig, det betyder enormt mycket!

Stor och varm fotografkram,

Mette

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ser fram emot fler bilder här på bloggen.. de är helt underbara.

2008-03-03 @ 10:47:18
Postat av: Fia

Dina bilder är kalas :) Hittade precis din blogg och jag kan lova att jag kommer tillbaka!

2008-04-10 @ 19:40:21
URL: http://lifeintimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0