Veckans publiceringar

Den senaste tiden har jag haft ovanligt många bilder i olika tidningar och broschyrer! Allt om bröllop, Kamera & Bild och nu Magasin Båstad Bjärehalvön och First Camp Torekov.


I Magasinet finns en artikel om veterinär Katarina Tegholm:






Åt campingen First Camp i Torekov tog jag bilder redan förra året, och i veckan fick jag nya broschyren. Den är så fin så fin, designbyrån Lupo i Stockholm som gjort den har ritat små gulliga teckningar på alla bilderna vilket jag tyckte blev toppen. Det är liknande broschyrer vi fotograferar för den 10 juli när vi behöver barnmodeller!












Man blir allt lite extra glad av att se sina bilder i tryck ;-)



Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Jag förstår det. JAG blev glad att se min klänning fotograferad av dig i tryck i Helsingborgsbladets bröllopsbilaga. Där hade du ju också jättemånga fina foton med.

2008-06-27 @ 20:01:33
Postat av: j e n n u t h

haha katarina har jag haft som vetrinär till min ponny :)

2008-06-27 @ 20:03:00
URL: http://jennuth.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0