LÖÖÖÖV

Lite allmän kärlek till alla mina läsare så här på söndagen - tänk att det kan ge så mycket att ha en blogg. Ni är underbara!

Jag har sagt det tidigare men måste säga det igen, OJ vad det var till stor hjälp när jag hamnade i rullstolen (om du är ny kan du läsa mer här) att ni finns! Jag är helt säker på att ni bloggläsare hade stor del i den snabba rehabiliteringen - tusen tusen tack! Nu är jag uppe på benen igen och även om jag förstås inte är så snabb eller stark som vanligt i benet så är det ENORM skillnad mot att sitta fast i rullstolen. Att försöka hämta en skål filmjölk i köket tog tidigare sådär en halvtimme...

ALDRIG kommer jag att underskatta värdet av att kunna gå själv. Inte heller kommer jag att underskatta goda vänners och även helt okända vänners ;-) värme och önskan att hjälpa - jag blir helt tårögd när jag tänker på all välvilja från er.

Kram kram kompisar!


PS. Testar ny grej; översätt från svenska, it's complete Swenglish from Google but might be a fun tool to understand the blog if you don't speak Swedish:




Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ja men visst är det underbart?! :D

Jag har visserligen inte haft något sådant stort problem som stökat till mit liv, men det har alltid varit ett stöd att ha bloggen och läsarna där...

De har hjälpt mig att utvecklas och de har gett mig ett mycket bättre självförtroende. Trodde aldrig att ett par vänliga ord från en människa jag inte känner kunde få mig att acceptera mig själv så...

Det är lite mystiskt men väldigt underbart :)

2008-06-29 @ 10:28:26
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Linda

Du driver en jätteintressant blogg, hit kommer jag oftare :)

2008-06-29 @ 12:36:42
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0