Bloggtips för er designintresserade

Jag bockar och bugar och fäller ibland en liten glädjetår inombords för alla goa kommentarer ni skriver - om ni bara visste hur glad jag blir, kan inte skriva det nog!

Som ett extra litet tack vill jag tipsa om Joy Deangdeelert Cho's designblogg Oh Joy! Hon tipsar både om ooootroligt många ooootroligt vackra och intressanta designrelaterade saker, det är prylar, textil, tryck, foto, möbler, kläder... tar aldrig slut. Dessutom är hon en lysande designer själv, hemesidan hittar du här.

Idag blåser vi nästan bort här på Salomonhög, det började i lördags och ska visst fortsätta flera dagar till! Om jag hinner ska jag bildblogga lite senare idag, bland annat några bilder på mysiga hästarna som vi flyttade upp till vår sommarhage igår kväll. Det är ljuvligt att ha hästutsikt genom fönstren igen!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: So

Hejsan :)

Läste om dig i tidningen Kamera%&Bild häromdagen, måste säga, jättefina tips! :]

2008-06-24 @ 10:39:00
Postat av: Karin

Hehe, ja... bilder som du har tagit har jag ju, där jag lyckas se riktigt bra ut också. :D

Men ska det bli fler så får jag skärpa mig, för nu är det tusan "trash the mysdress" som gäller. :D



Hoppas allt är bra med... mittpartiet, eller på bättringsvägen i alla fall. :)

2008-06-24 @ 19:21:33
URL: http://konstbykarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0