Thö littel things inn lajf

Till exempel att glömma (ja, fråga mig inte hur det gick till men jag kan inte riktigt hålla reda på dagarna just nu) att man faktiskt får sjukpeng när man är sjuk, och bli glad över att upptäcka en liten inbetalning från Försäkringskassan (i tid! Helt otroligt!) på det som alla andra vet är lönedagen... Så nu är jag nästan som en vanlig person ;-) i alla fall för en månad! Oh, vad ska ska jag spendera pengarna på under en lönehelg som den här... hmm... Målarfärg får det bli!

Vad ska ni andra löntagare göra i helgen? Något kul?

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Vilka löntagare?

2008-07-26 @ 10:20:39
Postat av: * M E T T E *

Jo jag lovar, det finns såna också!!!

2008-07-26 @ 19:35:29
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0