Apparatus Mögus

Trasigt just nu:

  • min mobil vars display plötsligt blev helt vit (inlämnad på OnOff för snart två månader sen - var är den? Hmpf!)
  • Min 50 mm 1.8 (fokuserar helt åt skogen, inskickad till Canon)
  • Min Mark II:a (spegelmekanismen trasig, som tur är garanti annars 7000 kr, på väg till USA och tillbaka om kanske en månad)
  • A/C:n i Volvon (funkar en stund och sedan inte, luktar apa när den lägger av och varmt blir det också (no shit???))
  • ljudkortet i datorn har lagt av helt
  • och ovanpå detta passar min dator på att börja MÖGA UR och totalsläcker sig själv för att strax starta om sig igen. Borta var allt jag gjort i Camera Raw den senaste timmen... bara att börja om alltså. Jag säger som min gamla chef Micke på Expert i Visby vrålade till sin dator en varm sommardag 1997 (bör läsas på bredaste gotländska): "BRRRINNAR DET I HJÄRNJÄEVELN PAU DI ELLAR?"

Det är ju inte bara det att det går sönder, det tar sån evig tid att FIXA allt också! UGH!

Men OH så gulligt av Emelie att komma med Världens Godaste Glass Ben & Jerry's Phish Food till mig här i varma ateljén, den ska jag strax svalka mig med! I höst Emelie, får vi ta och ha en båstadbloggträff eller hur? Med obligatorisk närvaro, fniss, inga återbud accepteras, och bara njuta av en ledig kväll!

Mette fortsätter redigera. Vaaaarmt...

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Det var roligt att kunna glädja dig =)

2008-07-02 @ 18:41:43
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Typiskt att allt ska gå sönder på samma gång. Va snällt av Emelie!

2008-07-03 @ 09:44:04
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0